Cuando hacemos visible el tiempo
Volvemos a la clase de la Luna, el grupo que intentaba comprender dónde estaba Paula cuando se fue a Uruguay. ¡Se bañaba y desayunaba ...
araArt, transformar a través de les arts
Lluís Vallvé Cordomí araArt és un programa d’ínnovació educativa del Departament d’Educació que promou ...
Reflexiones en torno a una propuesta de formación continua enfocada en modelación matemática y...
En aquest capítol descrivim i discutim una proposta per a la formació contínua de professorat de matemàtiques enfocada en ...
El treball cooperatiu en la pedagogia de projectes
El treball en equips cooperatius és un tipus d’organització social de l’aula cada cop més emprada a les escoles que t...
Material per a l’alumnat: Un entrepà de piràmide
Matemàtiques atractives.
Des de fa més d'un segle, vam viure certament una època de gran desencantament, tant per part del professorat com de l'alumnat en l'apr...
Liderazgo sostenible y democrático
Raíces y escuela
Sin raíces no hay alas. (Bert Hellinger)Estas palabras de Bert Hellinger nos ayudan a pensar en nuestro cometido como institución educa...