En la escuela, ¿es posible una educación lenta?
El objeto de este pequeño artículo es poner sobre la mesa dificultades y oportunidades para poder hacer una reflexión en nuestros luga...
Reencantar para aprender
Reencantar para aprender Emociones y aprendizaje-servicio universitario Enrique Rivera García, Carmen Trigueros Cervantes, Francisco Javi...
L'evidència en la pràctica: Aprenentatge cooperatiu i processos d'indagació col·laborativa. L...
L'evidència en la pràctica: Aprenentatge cooperatiu L’aprenentatge entre iguals: més aprenentatge i més cohesió! El canvi en l&...
Confiprojecte. Aprendre del confinament per fer projectes personalitzats
Confiprojecte. Aprendre del confinament per fer projectes personalitzats Ana Muñoz González, Montse Forns Gabandé La proposta didà...
TROBADESCONVOCATÒRIES
TROBADES INTED 2023 València, 6-8 de març de 2023 INTED funciona des de fa 16 anys i és una conferència educativa mundial reconegu...
L’arqueologia esdevé una eina d’alt interès per estudiar la història a primària. Partint d’objectes conc...
Gestión positiva del conflicto
Actividad física y sedentarismo en la adolescencia