Aprenem a jugar a escacs (primera part)
La força que té el joc com a eina educativa és molt gran. Els alumnes i les alumnes adquireixen, motivats i sense ser-ne conscien...
La iconografía en la didáctica de las ciencias sociales
Imágenes de tiempos y espaciosLa frase tópica "una imagen vale más que mil palabras" está fundada en la sabiduría popular y evidenci...
Vet aquí una vegada, un nou temps…
L'educació de les noves generacions sempre respon al context històric que ens ha tocat viure. La vida ens empeny endavant. És un movim...
Libros: El documental como estrategia educativa
Los ámbitos a debate
Los ámbitos a debate Reflexiones del profesorado de geografía e historia Maria Blay Rubio Trascurrido el primer curso de implementación...
No n´hi ha prou de dir-los adeu
No n’hi ha prou de dir-los adeu Quan escric, una bona part de les companyes i dels companys de secundària estan preparant comiats. Una pa...
Un alumne amb sordesa a l´aula de música (ordinària)
Un alumne amb sordesa a l’aula de música (ordinària) Anna Faz Florensa Hi ha molt de material publicat en relació amb la manera c...
Congrés Internacional Intertemporal Ecofeminista
Congrés Internacional Intertemporal Ecofeminista AA.DD. Investigant de manera cooperativa i interdisciplinària ens vam posar a la pell de...