Cap a una altra pràctica de l´avaluació: encerts i dificultats
Grans reptes per a l’escola: un canvi de paradigma on l’alumnat és el protagonista del seu aprenentatge, metodologies competencials...
El somni del meu avi
La proposta següent és, alhora, una activitat artística i un treball sobre els vincles familiars entre avis i néts....
Com puntua l’alumnat de secundària
La puntuació és un tema complex en el qual intervenen factors sintàctics i discursius, a més de prosòdics. Aquesta ...
Aprendre per ensenyar
En aquest article d'opinió, Toni M. Lladó reflexiona sobre la incidència dels nostres aprenentatges vitals com a m...
COMLIN-FIC: una nueva visión de la formación
La bici de Ghislain Lambert
Quina escola per a quina societat?
«Quan vam anar de colònies, vam donar, a cada nen i a cada nena, una llista del que havien de portar. Les vam comentar a la classe i un...
Els centres docents davant d’un succés traumàtic. Eines per a equips directius i professorat....
Aquest article pretén apropar les docents i els docents al context de les emergències i les repercussions emocionals que una experiènc...