Las imágenes de los libros de texto de educación física: percepción y opinión del alumnado
El poder de la imagen en los libros de textoEl libro de texto es un mediador entre sujeto y realidad. El alumnado accede a una selección...
Fuentes y recursos
La ciència a l’aula
L'article pretén descriure una experiència al voltant de la ciència en la qual les alumnes i els alumnes són els veritables protagoni...
Un procés d’integració de la formació en la dinàmica interna del centre.
El nostre centre és una escola pública situada a Montcada i Reixac, un municipi de l'àrea metropolitana de Barcelona. Encara que ja t...
Acompanyar en el canvi: el pas de primària a secundària.
Som professionals de l'educació i treballem a la zona de Calvià (Mallorca), en concret a Magalluf i Son Ferrer. L'objectiu d'aquest art...
L’espai del joc simbòlic.
Si el clima de l'aula és atractiu i generador d'idees i de recursos, les criatures se senten lliures per ser, per pensar, per sentir i p...
¿Árboles o portátiles?
Mientras las investigaciones alertan sobre los riesgos psicológicos de pasar más de dos horas diarias frente al ordenador y muchos padr...
Gestionar l’ecoansietat. No ens culpabilitzem i passem a l’acció!
Gestionar l’ecoansietat. No ens culpabilitzem i passem a l’acció! Som part del problema, però també som part de la soluci&#...