Josep M. Farré, mestre de presons. Confiar en les persones
«Fer de mestre a la presó és igual que ensenyar a l’aula. El que té de diferent és l’espai on es fa, que...
El corpus lingüístico del grupo Val.Es.Co. (Valencia, Español Coloquial)
Instal·lacions: ponts que connecten aquí i allà
Amb la intenció de transformar les nostres escoles en llocs de trobada on la creativitat, la construcció de sentit, la imaginació...
L’estructura de departaments
Modernitzar l’organització interna dels instituts de secundària és cabdal per a la necessària transformació d...
La calidad de los maestros y las maestras define la calidad de la educación
L’escola com a espai de coneixement: El paper de la reflexió, dels equips i de la formació perm...
Podríem imaginar l'escola com un territori intelligent i ens podríem preguntar: «Com es governa l'escola des del punt de vista del seu...
Les situacions problema… anys després
Aquest article conté una entrevista realitzada a Philippe Meirieu al voltant del concepte de situació problema, el qual ell va encunyar...
La lengua materna de los recién llegados, capital cultural valioso
El instituto IES Bernat Metge, situado en Sant Martí de Provençals (barrio de carácter metropolitano de Barcelona), cuenta con 320 alu...