El blog en el aula de historia: experiencias didácticas
La teoría que no tiene práctica no es teoría; la práctica que carece de teoría es rutina.Esta frase, que daba inicio a la segunda pa...
La gestió de la convivència al centre autònom
L'autonomia de centres ens ofereix grans possibilitats de generar uns processos de gestió de la convivència que puguin disposar al màx...
Experimentar amb materials a l’etapa 0-6.
Ensenyar ciències és organitzar situacions amb la finalitat dæajudar els infants a explicar-se què passa al seu voltant. Es tracta d...
Su hijo es generoso
Prácticas comisariales desde la educación
El auge de la educación en museosEn los últimos años hemos asistido al aumento de la importancia que se está concediendo a la educaci...
Pierre Bovet
Pierre Bovet Repensar l’educació en base a l’instint bèl·lic de la infància La violència és una amenaça...
Guió per reflexionar, propostes i disseny d’un pla de retrobament
La situació viscuda darrerament ha modificat la nostra manera de relacionar-nos amb l’entorn. Des del centre educatiu se’ns plantej...
Notícies d’interès