Los niños no son adutos en pequeño
Quiver i CelullAR: Realitat augmentada per treballar la cèl·lula en una aula de primàriaProjecte ...
Quiver i CelullAR: Realitat augmentada per treballar la cèl·lula en una aula de primària La realitat augmentada crea entorns atractius ...
De l’observació sistemàtica de l’activitat dels infants a la reflexió sobre l’organit...
En aquest article es descriu el procés d’observació sistemàtica portat a terme per analitzar l’activitat d’infa...
El Fuero de Avilés. Un ensayo acerca de las posibilidades didácticas de un documento medieval
Un joc de rol sobre les al·lèrgies
És freqüent que, entre el nostre alumnat, hi hagi alguna persona amb algun tipus d'allèrgia o intolerància alimentària. Cada cop mé...
GUIXdos, n. 169: Rainforests
Protocols d’actuació i procediments en centres d’educació infantil del Consorci Haurreskolak....
Aquest article pretén informar sobre els instruments de gestió que hem creat en el consorci Haurreskolak del País Basc per facilitar l...
Pistes per a l’avaluació: Ensenyament i aprenentatge de l’espai.
Els processos didàctics relacionats amb l'ensenyament i l'aprenentatge de l'espai tenen com a objectiu fonamental que els infants adquir...