[Re]Pensar i organitzar la tutoria per a un pràcticum professionalitzador en la formació de mes...
La formació incial de mestres es caracteritza pel seu tarannà professionalitzador. A més dels coneixements sorgits de la recerca,...
Chemi Martín, miembro de Aulas en la Calle. «Somos todos»
Biblioteques escolars al Brasil
En aquest article, s’hi presenta l’experiència d’una xarxa pública de difusió de la lectura que pretén p...
La opción FP: ¿el camino más largo o el más interesante?
El camí de l’FP, del qual sovint s’afirma que és més llarg, pot ser també un recorregut més intere...
Orientación y tutoría con los adolescentes
Mirar de delimitar els àmbits i continguts de l’acció tutorial no és una tasca senzilla, ja que la multiplicitat de funcion...
Tatoos i pírcings, identitat i salut
Aquestes dues «decoracions corporals», en la pell de nois i noies, genera opinions vivament contraposades. Estètica, responsabilita...
Flandes: el texto libre, punto de partida del trabajo en el aula
Miradas. Biblioteca de Aula. Encuentros. Convocatorias. Web