Què ens ha ensenyat la pandèmia? És possible una nova ecologia de l´aprenentatge i de l´equi...
El confinament va fer que passéssim d’utilitzar el suport de les tecnologies a relacionar-nos entre nosaltres solament a través de...
I si l’atenció a la diversitat comencés per les famílies?
En aquest article d'opinió, Leticia Barbadillo es pregunta què passaria si als centres educatius l’atenció a la diversitat ...
«Me gusta que me trates bien». Si no…, ¡paso de ti!
Com podem crear un entorn lingüístic motivador a l´aula d´anglès
Diversió i rutina poden anar agafats de la mà a les nostres classes. Als infants petits, els encanta la repetició, i així ...
Notícies d’interès
Desde el cambio metodológico a la pedagogía sistémica
En aquest article, es plantegen dues idees fonamentals. D’una banda, de l’«imprescindible» canvi metodològic, fonamenta...
Escola i rendiment. Escola i vida
El blog en el aula de historia: experiencias didácticas
La teoría que no tiene práctica no es teoría; la práctica que carece de teoría es rutina.Esta frase, que daba inicio a la segunda pa...