Cooperació entre la família i l’escola: “Juguem amb les matemàtiques”.
Aquesta experiència es troba integrada en un macroprojecte de relació entre família i escola. Es desenvolupa de forma interdisciplinà...
El espacio no es excusa: diseño del huerto escolar
En aquest capítol s'aborden les dues fases per al disseny de l'espai d'un hort escolar. Es descriu com ha de ser el grup motor i com diss...
Cinta Vidal, editora especialitzada en educació. Portes endins
Hi ha moments a la vida que conviden a fer balanç, a aturar-se i mirar portes endins per valorar el grau de força amb què podem t...
Espacios para el juego simbólico
El millor escenari per a l’aparició i el desenvolupament del joc simbòlic són els espais de joc, en els quals la interpreta...
Propuesta de actividades. 3. Con agua hacemos…
Un modelo competencial de formación de formadores
Competencias básicas de la persona formadora, Utilizaremos el género textual de la crónica porque, por un lado, nos permitirá recorre...
El foro electrónico y la interacción social
La mediación social vigotskiana es "la comunicación, el contacto, la influencia del entorno sobre los individuos" (Rojas, Ramírez y Pe...
“Jóvenes por el barrio”. Un proyecto de aprendizaje y servicio en el barrio de La Florida...
Orígenes de la experienciaDesde el año 2005, el Esplai La Florida y el Instituto Fontserè han desarrollado una serie de proyectos de c...