Ficció digital a l’escola, un tema de tothom
Al CEIP Fray Pablo de Colindres vam abordar un projecte de centre que té com a finalitat que el professorat esdevinguem mediadors cultura...
Àmbits per a l’aprenentatge i inclusió
Al document Els set coneixements necessaris per a l’educació del futur Edgar Morin (2003) hi assenyala que «la supremacia d’u...
Passejar-se, contemplar i relacionar
Al present article s’hi ofereix un dispositiu d’aula amb què es poden treballar actituds pausades i contemplatives per construir se...
Recursos per a l'aula: Un projecte col·laboratiu basat en històries A world of stories
Un projecte col·laboratiu basat en històries A world of stories A continuació presentem una proposta didàctica basada en diverses ...
El dilema de l’eriçó
Del lector al docent en la lectura digital
L’article que presentem se centra en les reaccions dels estudiants en referència a la lectura d’obres digitals. S’hi mostren ...
Quina ficció digital per a quina realitat educativa?
L’article recull les característiques expressives principals que defineixen la ficció digital infantil i juvenil com a esfera cult...
Materials a examen: De visita al museu
De visita al museu A continuació valorem el projecte De visita al museu. Aquest material forma part del projecte de treball CREO per a la...