Rigui: ¿Cuántas has suspendido?
Espacio para el juego y el descubrimiento
Romper el tabú de la lentitud
slow food, slow citiesCarl Honoré (C.H.): Sin duda. Aprender es una cuestión de ritmo y timing. Los niños necesitan encontrar retos ac...
Personalitzar, més enllà de la utopia Acompanyar és observar
David Atzet Rovira Institut Cardener. Sant Joan de Vilatorrada L’INS Cardener és un centre relativament petit que des dels inicis ha dese...
Martí Prats: «Un bon projecte educatiu ha d´estar preparat per a la diversitat, perquè tothom...
Martí Prats: «Un bon projecte educatiu ha d’estar preparat per a la diversitat, perquè tothom pugui sentir-se acollit i estimat&#...
Daniel Innerarity: «Aprender es gestionar el desconocimiento»
Daniel Innerarity «Aprender es gestionar el desconocimiento» Francisco Luna, Cristina Elorza «La escuela no es una mera prolongació...
Recomanacions de Bibliomèdia. Rastrejant per la Xarxa. Trobades i convocatòries
Mosaico de sonidos: un proyecto para la inclusión a través de la música
El projecte Mosaic de sons va sorgir de l'Associació Espanyola d'Orquestres Simfòniques (AEOS), i va comptar amb l'aliança de Ple...