Hacia el residuo cero
El mejor residuo es el que no se produce Somos parte del problema, pero también somos parte de la solución. Debemos replantearnos nuestro...
Cuidémonos para cuidar
Cuidémonos para cuidar Equipo Cuidem-nos De todo lo que podemos hacer para cuidar de uno mismo, de nuestro cuerpo, de nuestra voz y de nu...
El viaje de Imad: reenganche educativo y laboral de un joven migrante en un contexto de adversidad
«El viatge d’Imad» descriu un altre cas d’un jove migrant que arriba a Espanya com a menor no acompanyat amb la finalitat de t...
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA
Una història d’indians PORTELL, J.; SERRA, S. (il·l.) Barcelona. Publicacions de l’Abadia de Montserrat, 2021 És la hist...
Connectar amb l´alumnat sent docent interina
Com a docent interina d’educació física que canvia de centre cada any, la meva dificultat principal és adaptar-me a l&rsquo...
Rumb a l’avaluació inclusiva
En el present article es pretén articular les cartes nàutiques cap a la inclusivitat real als centres educatius, a més de prestar...
De la meva escola a la nostra escola
Escrivim el present article amb el desig d’esbossar i compartir una experiència d’aprenentatge en espais de direcció a l&rsq...
18 anys, 100 números: Graó a Graó