El eco en el proceso de alfabetización física
El eco en el proceso de alfabetización física Eduardo Generelo Lanaspa Universidad de Zaragoza Los medios de comunicación son, sin duda...
Involucrar: la clau per aprendre activament
Involucrar: la clau per aprendre activament José Blas García Pérez Mestre i professor associat a la Universitat de Múrcia Twitter:...
Rastreando por la Red… Utopedia #7
RASTREANDO POR LA RED ¡Novedad en Utopedia! Episodio #7: Bien de escuela En este episodio, el equipo de Utopedia se traslada al IES Boval...
Procesos inclusivos y gestión de la diversidad en el marco de la metodología del aprendizaje co...
La necessitat de realitzar propostes inclusives a les aules comporta la implantació de processos d'ensenyament-aprenentatge que potenciïn...
La Coordinadora d’AMPA i AFA d’Esparreguera
Totes les AMPA i les AFA d’un municipi s’agrupen sota un paraigua comú. D’aquí en sorgeixen reivindicacions en referè...
Àmbits per a l’aprenentatge i inclusió
Al document Els set coneixements necessaris per a l’educació del futur Edgar Morin (2003) hi assenyala que «la supremacia d’u...
Les TIC al servei de l´aprenentatge basat en projectes
Les TIC desenvolupen un paper fonamental a l’hora de dur a terme un projecte. Mantenen un equilibri entre les necessitats que sorgeixen e...
El dia 3 de novembre de 1997, en Jordi i la Dolors (pares de tres fills que llavors tenien 14, 16 i 18 anys) van acollir una nena de pocs...