Leer en voz alta, espectáculo completo
Si queremos estar seguros de que un lector ha entendido bien un texto, hagamos que lo lea en voz alta, que nos comunique su interpretaci...
La subjectivitat a l’aula
En aquest article, hi volem relatar una experiència d'aprenentatge de dos continguts bàsics de l'assignatura de llengua (l'objectivitat...
El estudio de la célula, punto de partida o de llegada en la formación docente
Ni presencial ni virtual, cal anar més lluny!
Ni presencial ni virtual, cal anar més lluny! Rosa Gibert Moliner Mestra de l’escola Aneja (Segòvia) i membre del Grup de Mestres del ...
Hacia el residuo cero
Trobades
Trobades XXVIII Congrés Internacional d’Aprenentatge Cracòvia (Polònia), 5-7 de juliol de 2021 La Xarxa d’Investigació...
Les oposicions per a professorat de secundària
La convocatòria d’oposicions per a professorat de secundària fa que ens preguntem quin tipus de proves permeten seleccionar els do...
Les xarxes educatives per a la millora: cap a un nou marc comú de qualitat i equitat
El treball en xarxa constitueix una eina molt efectiva per generar coneixement, optimitzar recursos i millorar la qualitat de la interven...