Llegir per comprendre la realitat social a partir de la resolució de problemes geogràfics e his...
El desenvolupament de la competència lectora és un objectiu comú de totes les matèries del currículum. Una adquisició eficaç d'aqu...
Recomanacions de Bibliomèdia: Lumino city
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA Lumino City www.luminocitygame.com Tot i tenir una aparença de conte infantil, la proposta d’aquesta hist...
Més enllà de la participació… més democràcia!
Més enllà de la participació… més democràcia! Marta Comas Sàbat Doctora en Sociologia de l’Educació, pr...
Congreso Internacional Intertemporal Ecofeminista
Congreso Internacional Intertemporal Ecofeminista AA.VV. Investigando de manera cooperativa e interdisciplinar, nos metimos en la piel de...
Lectura augmentada
Lectura augmentada Exemple d’una situació d’aprenentatge amb sentit per als estudiants Maite Monar van Vliet IES Juan de Garay. Val&#...
Temps per pensar?
Ni l’alumnat ni el professorat tenen temps per pensar. El model educatiu en el qual algunes persones disposaven de temps i de referents i...
Mónica Domínguez: «El pas de l’escola a l’institut és un moment de gran importància per als ...
Aquesta eivissenca em rep, en la distància i amb una pantalla entremig, amb un somriure. Encara no es creu que haguem pensat en ella per ...
En context: TikTok: un recurs de llenguatge no verbal
En l’activitat que presentem treballarem l’expressió del llenguatge no verbal i la cooperació a través del text liter...