Per què algunes coses diem que són «bones»?
Ens trobem en una classe de cicle mitjà. És el tercer any en què els nens i nenes fan filosofia. Topem amb una expressió d...
La pràctica reflexiva en la formació del professorat: l´experiència del CEP d´Eivissa
En aquest article, s’hi presenta l’estratègia dissenyada i posada en pràctica per l’equip d’assessors i assessor...
Orientacions per al professorat i material per a l’alumnat: Com preparem una sortida a l’entorn...
La carta al almacén de naranjas
La Tira
Elena Coiradas Sánchez, tècnica especialista d’educació especial. El poder d’una mirada...
Diuen que la mirada expressa molt més del que podem dir amb les paraules, que els nostres ulls són, en certa manera, un mirall que refl...
Envellir a l’escola amb paraules meloses.
L'article tracta sobre la convivència de generacions diferents en els centres educatius. S'estableix una comparació amb el paper que te...
Años de pobreza contados por nuestros abuelos y abuelas
¿Por qué utilizar las fuentes orales en clase?Un grupo de profesores del IES Giner de los Ríos (de lengua y literatura, geografía e h...