Comprenc el que llegeixo?
Malgrat que sovint són tractades d'una manera genèrica, les dificultats que troben alguns estudiants a l'hora de comprendre els textos ...
Evaluación auténtica, formativa y compartida en procesos de aprendizaje cooperativo
Evaluación auténtica, formativa y compartida en procesos de aprendizaje cooperativo Diego Herrero-González CEO Virgen de la Peña. ...
Programació i creativitat units a Mblock
Programació i creativitat units a Mblock Mblock és una eina de programació per blocs que ens permet desenvolupar el pensament computaci...
La comunicació oral en entorns educatius digitals
La comunicació oral en entorns educatius digitals Ïo Valls Ratés Hem viscut uns cursos en què les sessions presencials han quedat ...
Xavier Rubio: «Més que de ludificar, soc partidari d’explicar els continguts com un joc»
Xavier Rubio: «Més que de ludificar, soc partidari d’explicar els continguts com un joc» Com et definiries? Diria que soc un inve...
La guerra de Troia 2.0
Aquest article mostra un projecte interdisciplinari i multicompetencial que consisteix en la lectura actualitzada del contingut literari,...
Ressenya: Adolescents i lectura: el binomi fantàstic
Taules de programació: Una llegenda amb sorpresa. Un tomb pel Timbaler del Bruc
Aquesta proposta exposa les característiques metodològiques principals del treball per projectes. Parteix de la motivació inicial...