Patis coeducatius: una transformació amb impacte
Matemàtiques, joc i experimentació
A l’etapa d’educació infantil de la nostra escola, CEIP Marqués de Estella, hi havia certa inconformitat respecte a la maner...
Construir la ficció a l´aula virtual
Construir la ficció a l’aula virtual María Isabel Gracida Juárez Universitat Nacional Autònoma de Mèxic (UNAM) El prese...
Entre tots fem pinya per educar en ciutadania
L’article descriu l’experiència viscuda per docents, familiars i alumnes d’educació infantil davant el tancament de la...
«Te cuento mi pueblo 3.0»
«Te cuento mi pueblo 3.0» María del Carmen Borrachero García CEIP Nuestra Señora de Guadalupe. Burguillos del Cerro (Badajoz)...
Dinamització de l’espai ecopedagògic del centre
La participació de les famílies amb l’ajut d’El petit príncep
Antoine de Saint-Exupéry comença El petit príncep demanant perdó als nens i nenes per haver dedicat el llibre a una person...
Docència confinada: valorar el que és essencial
Docència confinada: valorar el que és essencial Redacció d’un episodi del Quixot Rosalía Delgado Girón Institut 9 de Sa...