CONTES
No dormirem en tota la nit LANG, S.; LAN, M. Sant Cugat. Símbol Editors Després d’haver llegit el llibre No estic de mal humor dels au...
Justícia climàtica?
Els més perjudicats són els qui menys culpa hi tenen Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replant...
Taules de programació de la propuesta didàctica
PROJECTE DE RECERCA: «SALVEM EL PLANETA» Contribució del projecte de recerca als objectius generals de l’etapa Conèixer i ap...
Llegendes i microtextos a l’aula
Aquest article mostra una experiència didàctica en la construcció de microtextos escrits per alumnes a partir de la narrativa ora...
Humor
Els tresors de l’Aina
La nostra proposta sorgeix de la necessitat de crear entorns d’aprenentatge respectuosos amb l’infant tot vinculant la cognició i l...
La transferibilidad de las evidencias en la práctica educativa
La transferibilidad de las evidencias a la práctica educativa Todos los que formamos parte de Graó estamos comprometidos con la mejora de...
Cervell social i competències comunicatives durant l’adolescència
El desenvolupament de les competències comunicatives i del cervell social són molt rellevants al llarg de l’adolescència. E...