Pors a l’aula de plàstica?
Docent i alumnes de l’assignatura d’Educació Visual i Plàstica a Primària dialoguen a través dels informes sob...
Rufino Ferreras: «L’art i el joc són espais de llibertat»
Rufino Ferreras és historiador i pedagog, però el que fa que la seva tasca sigui interessant és que és el responsable actu...
L’escoleta com a territori de protecció de la infància
Des de fa alguns cursos les escoletes de Menorca es van mobilitzar per donar resposta a la pobresa i a les noves realitats que mostrava, ...
Canvis ministerials
Enseñar a leer y escribir en pandemia
Aprenentatge social i emocional
Aprenentatge social i emocional Consigna de l’evidència Tenir present l’estat emocional de l’alumnat abans d’iniciar qual...
L’art com a eina transversal a l’escola
L’article focalitza l’atenció en la defensa de l’educació artística com a eina transversal de treball i de rece...
La normalitat
Considerem normal tot allò que ens serveix de norma, tot allò que ens proporciona seguretat perquè es basa en unes regles que det...