Aiala Urcelay: «El que el Colectivo Lisarco mostra als escenaris o a les aules són persones i p...
Aiala Urcelay: «El que el Colectivo Lisarco mostra als escenaris o a les aules són persones i professionals artístics, sense distincion...
Un alumno con sordera en el aula de música (ordinaria)
COMPARTIM: RACÓ DIGITAL
Vídeos i recursos de les Jornades sobre la Llei orgànica de protecció integral a la infància i l’adolescència davant de...
Cap a la millora metodològica i organitzativa en una escola pública d’alta complexitat
Aquest article explica l’experiència educativa de millora metodològica i organitzativa que es porta a terme molt satisfactò...
10 idees clau. Neurociència i educació: Aportacions per a l´aula
La comunicación oral en entornos educativos digitales
Ïo Valls Ratés Hemos vivido unos cursos en los que las sesiones presenciales quedaron desplazadas y la digitalización invadió el m...
El musicograma como recurso de notación musical no convencional en musicología
Aprendre a aprendre. Una experiència pràctica i transversal
En aquest article es presenta una proposta que fonamenta el desenvolupament de la competència d’aprendre a aprendre sobre quatre eixos i ...