Les aportacions des de l´organització i la gestió escolar
Organitzar un centre educatiu esdevé una activitat complexa, no solament perquè es tracta d’un àmbit en el qual interv&eacu...
Aprendizaje en entornos virtuales
Consigna de la evidencia Contenidos de aprendizaje de la evidencia Los entornos virtuales de aprendizaje exigen diseñar y planificar las...
Resiliencia y grit
Quina relació té la resiliència amb l'aprenentatge com per incloure-la com un capítol més? En aquest cap&iacut...
L’escola creix i es transforma a través de l’educació artística
A l’escola Ferrer i Guàrdia, de Granollers, el treball de l’educació artística ens està transformant. La parti...
Afrontar la realitat sociocomunitària, un gran repte
Al llarg d’aquests quaranta anys i de la mà de les pàgines de la revista Guix, hem tingut l’oportunitat de ser testimon...
Aprenentatges STEAM, mirades i vincles
Aprenentatges STEAM, mirades i vincles L’article mostra la necessitat de conèixer les mirades específiques de cada disciplina i els vi...
La autorregulación emocional
L'autoregulació emocional té molt a veure també en l'autoregulació de l'aprenentatge. En aquest capítol es definira...
Què podem avaluar a l’escola?
PISTES PER A L’AVALUACIÓ Grup d’Investigació Hazitegi S’ha parlat al monogràfic sobre el fet que tradicionalment s...