Los componentes de la memoria
En aquest capítol s'aprofundeix en les funcions de la memòria humana i quines implicacions té en el context educatiu. En aquest s...
La COVID-19 i la política educativa durant la primera infància
L’excepcional pandèmia i les insòlites mesures de prevenció sanitària que hem viscut al llarg dels darrers mesos est...
La biblioteca escolar, un univers infinit de possibilitats
En el context actual de transformació pedagògica, les possibilitats reals de la biblioteca escolar com a agent innovador i catalitzador ...
Què ens diu la neurociència sobre com s’aprèn?
La neurociència ens proveeix d’un conjunt ampli i profund de dades que ens poden ajudar a realitzar la pràctica educativa i el des...
Educar per la justícia global. Una (pre)ocupació urgent
Educar per la justícia global. Una (pre)ocupació urgent Brenda Bär Kwast, Laura Campo Cano, Laura Rubio Serrano Les entitats d’ed...
El estudio científico del aprendizaje y la enseñanza
En aquest primer capítol s'exposa com s'investiga en l'àmbit dels processos d'aprenentatge i ensenyament i per què aquesta recerc...
Va de… El cos a educació infantil
Del que dic i penso que faig... al que en realitat faig. Del que diem que fem en equip... i del que fem. De fer sense pensar... a pensar ...
Festes i tradicions: la Patum
Quan es parla de Berga ens venen al cap diverses paraules: bolets, neu, excursionisme, colònies tèxtils, romànic, gastronomia, Pa...