De pal, d’impremta o lligada?
El debat sobre quin tipus de lletra s’ha de prioritzar en l’alfabetització inicial està en plena efervescència a l&rs...
Feliç i content
Estrenem una nova secció de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18). En aquesta secció, hi presentarem retalls breus de diàle...
¿Interfieren las familias en los procesos de la escuela?
¡Pongámonos a escribir notas!
Què pesa més, un planeta o un meteorit?
Les preguntes sobre els planetes obren un espai de recerca que anirà derivant cap a la necessitat de construir figures planes i amb volum...
Dialogar i conviure per créixer
Sovint, perdem el sentit del que fem a l’aula. En aquest article, hi volem defensar la necessitat de fonamentar la vida quotidiana a clas...
Aprender a aprender usando las TIC en el aula de ciencias
La materia ciencias para el mundo contemporáneo (CMC) de 1.º de bachillerato se introduce por primera vez, a partir de la LOE, en el cu...
Evaluación del aprendizaje socioemocional y artístico