Les papallones tenen llengua?
En el present text s’insisteix en la idea que l’educació és un tipus específic de conversa entre docents i alumnes or...
«Absorció de l´aigua». Una mateixa activitat d´indagació des de P5 fins a sisè de primària
«Absorció de l’aigua» és una nova proposta didàctica fonamentada en la metodologia de l’aprenentatge basa...
Transformació educativa a la Xarxa de Centres de Madrid
La Xarxa de Centres per la Transformació Educativa de la Comunitat de Madrid és un teixit d’institucions docents i de col·l...
El contacte amb la natura: moda o necessitat?
Cada cop es parla més de la importància i els beneficis d’oferir als infants possibilitats d’aprendre en espais exteriors. A...
La gestió del personal del centre en un context d’autonomia
La gestió del personal docent als centres públics ha estat, tradicionalment, un element considerat vetat per a la gestió de les d...
Espectáculos-cultura: El poder de la magia
Una proposta per millorar l’ortografia espanyola a través de la programació neurolingüístic...
Aquest article recull les evidències obtingudes i l’anàlisi posterior en l’aplicació del mètode de programaci&...
“Això no és llegir, mestre!”
La lectura té múltiples aspectes. Apropiar-se de les estratègies que permeten interpretar un gràfic, aprendre les normes d...