Del lector al docent en la lectura digital
L’article que presentem se centra en les reaccions dels estudiants en referència a la lectura d’obres digitals. S’hi mostren ...
Humor i reconeixement de l’altre
L’acollida i el reconeixement de l’altre es concreten sempre en intervencions reals i sovint puntuals al llarg de la jornada escolar. &Ea...
«Jo»: parlem de nosaltres a través de l’art
Com podem dir alguna cosa de nosaltres mateixos mitjançant el llenguatge plàstic? Aquest serà el tema del taller «Jo»...
Biblioteca de Aula. Encuentros. Convocatorias. Webs
Ressenya
Diàlegs sobre art, educació i compromís MASGRAU JUANOLA, M. (coord.) Barcelona. Graó, 2021 La sensibilitat artística és ...
Dolors Ferrer i Lupe Arasa, coordinadores del Projecte Apel·les: «Volem aportar el nostre bagat...
Van arribar a la jubilació fa uns quants anys, però no han deixat mai de sentir-se mestres. Per això, la Dolors Ferrer i la Lupe ...
Quina ficció digital per a quina realitat educativa?
L’article recull les característiques expressives principals que defineixen la ficció digital infantil i juvenil com a esfera cult...
Les possibilitats
A l’aula de sisè es parla de les coses que són possibles i de les que són impossibles. En posem exemples que anem escrivint...