La gestió de la transició entre primària i secundària
La coordinació entre primària i secundària és un dels reptes als quals s’enfronten els centres com un element m&eacu...
Freinet a l’escola del segle XXI
En aquest article, s’hi descriu l’experiència duta a terme en dues escoles públiques de compensació educativa de la p...
Diversidad de lenguas y de maneras de aprender una nueva lengua
Aprenentatge basat en tasques i contextos reals per desenvolupar habilitats orals en anglès
Aprenentatge basat en tasques i contextos reals per desenvolupar les habilitats orals en anglès Eleonora Nakova Katileva Institut Jaume B...
Material per a l’alumnat: Infants cuidadors, infants sensibles. Cura, compassió i comunitat a le...
«Infants cuidadors, infants sensibles» és una proposta didàctica que cerca treballar amb nens i nenes de tercer i quart de p...
Identitat, autoconcepte i autoestima
La identitat d’una persona és determinada per les característiques amb les quals se sent definida. Molts dels trets que conformen ...
La pregunta com a motor de la ciència
Com podem introduir la ciència al centre escolar? Eixe ha estat l’inici de la investigació que presentem, que ha estat basada en p...
Integración lingüística del alumnado inmigrado