«De mayor quiero ser…». La argumentación oral (y escrita) paso a paso
«De mayor quiero ser...». La argumentación oral (y escrita) paso a paso Montserrat Vilà Santasusana, Joana Medina Mayol El art...
Educació científica inclusiva
Llibres per a mestres Superior: El retorno del racismo científico SAINI, A. Madrid. Círculo de Tiza, 2019 Aquest llibre explora les conne...
Recomanacions de Bibliomèdia: Tresors naturals que hem de protegir
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA PER AL CURS 2022-2023 Tresors naturals que hem de protegir ALONSO, A.; MONREAL, V. (il·l.) Barcelona. Barcan...
Jordi Cots: «Infància ve del llatí in-fans, ‘aquell que no parla, que no té veu’»
Enguany, que el 20 de novembre fa 30 anys de la Convenció dels Drets dels Infants, parlem de Jordi Cots i Moner, advocat i mestre. L’any ...
Amb bona energia
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Renovar. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
La producció de curtmetratges a l’escola
Fa quinze anys que, al CEIP Juan Carlos I, d’Almenara (Castelló), es produeixen curtmetratges al voltant de la literatura o la investigac...
Nos vamos al instituto