Poliedres animats. Creativitat, matemàtiques i TIC
Mitjançant aquest projecte, l’alumnat aplica els seus coneixements matemàtics d’una manera manipulativa, creativa i cooperat...
La persona como verdadera razón de ser del aprendizaje
La rateta és petita i l´ós és gran
De manera conscient (o inconscient), la relació entre el món masculí i el món femení que presenten els llibres per ...
Bienestar docente. La práctica de la meditación
Del discurs del fracàs al discurs de l’èxit
La sortida al discurs del fracàs és a la pròpia escola i en docents que sí que assumeixen el repte de generar un nou discurs. En aque...
Los libros que dejan huella
Un canon es una lectura del presente hacia el pasado, para decidir qué enseñar, qué antologar, cómo hacer para que ciertos libros per...
Arreglando la casa
Introducci�n Seg�n el enfoque competencial del curr�culo actual, es necesario que los alumnos de primaria entiendan las ma...
Ni presencial ni virtual. ¡Hay que ir más lejos!
Ni presencial ni virtual. ¡Hay que ir más lejos! Rosa Gibert Moliner Maestra de la escuela La Aneja (Segovia) y miembro del Grup de mestr...