Si construimos un reloj de Sol para la escuela, ¿aprendemos matemáticas y otras cosas?
Aquest projecte té com a objectiu principal construir un rellotge de sol per a l’escola. L’experiència que presentem é...
Formar equip i sentir-se’n
El sentit de pertinença és una de les motivacions bàsiques de l’ésser humà que ens ha portat, des de l’...
Novedades editoriales
Humor
Sobre el proceso de adaptación
Me gustaría reflexionar sobre el denominado proceso de adaptación, que vivimos y padecemos cada año, de forma cíclica, las escuelas i...
El joc dels infants: mapa i tresor
Meritxell Fontanet Moya, Maria Olga Romera Acón Quan parlem del joc, les mestres, a les escoles, tenim dos reptes. D’una banda, el repte ...
Què en sobreviu de l´educació quan no hi ha escoles?
Què en sobreviu de l’educació quan el present es veu amenaçat davant de la impossibilitat d’acudir a les escoles? Qu&...
Va de… el treball per projectes
Del que dic i penso que faig… al que en realitat faig. Del que diem que fem en equip… i que fem. De fer sense pensar… a pensar el...