Desarrollar competencias. Un desafío de los docentes de primaria
La respuesta curricular al mundo real: la educación por competenciasA partir de las últimas décadas del siglo XX la humanidad ha exper...
La formación inicial docente: Reto de la LOMLOE
Milena en qüestió
La transferibilidad de las evidencias en la práctica educativa
La transferibilidad de las evidencias a la práctica educativa Todos los que formamos parte de Graó estamos comprometidos con la mejora de...
Gemma Sebares-Valle, arqueòloga i divulgadora: «Ensenyar com es podia ensenyar història era tot u...
Una autodefinició: Entusiasta, enamorada de l’arqueologia i la història i addicta als reptes. Un lema de vida: Els canvis també s...
Resolució de conflictes
Els conflictes són inherents a les relacions humanes. La convivència en el si de qualsevol institució formal o informal comporta ...
Refuerzo para la autosuperación
Els premis concedits als millors estudiants de la classe, i que tenien com a objectiu motivar la superació, no sempre generen aquest efec...
El plaer d´aprendre, el valor de l´escola
Adquirir el plaer d’aprendre, de comprendre o d’intuir és l’objectiu més important de l’escola. Ser conscients d...