Què comporta desenvolupar la competència científica?
Els darrers anys, el concepte de ½competència+ ha començat a formar part del vocabulari de l'escola: ½competències bàsiques+, ½pro...
Matefactoría
És en els contextos educatius més complexos on cal unificar esforços i fer treballar la creativitat per donar una resposta &iacut...
Transformació educativa: actualitzar per poder innovar
Vida de gos
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula --aparentment sim...
La Tira
Reflexions sobre el mòbil i l’MP3 a les aules.
Ni presencial ni virtual, cal anar més lluny!
Ni presencial ni virtual, cal anar més lluny! Rosa Gibert Moliner Mestra de l’escola Aneja (Segòvia) i membre del Grup de Mestres del ...
Les xarxes educatives per a la millora: cap a un nou marc comú de qualitat i equitat
El treball en xarxa constitueix una eina molt efectiva per generar coneixement, optimitzar recursos i millorar la qualitat de la interven...