La finalitat de l’educació escolar avui: formar aprenents competents
A la societat de la informació, l’escola ha d’orientar els esforços a formar alumnes competents que siguin capaços de...
Família i escola, dues realitats vinculades en una aula cooperativa
En coherència amb un plantejament inclusiu, cooperatiu i sistèmic de l’educació, les famílies han de formar part de ...
Pràctiques i identitats dels mestres rurals francesos
Les investigacions recents sobre les pràctiques de les mestres i els mestres que exerceixen en escoles rurals i de muntanya posen de mani...
Decàleg de competències de l’ensenyant.
En aquest article, hi proposam un currículum per competències i hi reflexionam entorn d'una proposta de deu competències indispensable...
HEM LLEGIT
Coaching con familias GINER, A.; PÉREZ, G. Madrid. Síntesis, 2021 M’agraden els acrònims; així doncs diré, per comen...
Contextos d´activitat, experiències d´aprenentatge i trajectòries personals
Les experiències d’adquisició de coneixements que viuen els infants i els joves quan participen en múltiples contextos d&rs...
Taller de cuina i molt més
Quan realitzem tallers de cuina a l’escola, pensem en pizzes, pastissos, macedònia, etc. Aquesta experiència pretén, a m&ea...
Avaluació d’aprenentatges en grups multigrau d’escola rural
A partir d’una escena descrita per un docent d’una aula multigrau d’escola rural, es poden evidenciar els problemes derivats de les ...