De les evidències a la programació de seqüències
Què ens diu la investigació científica?L’aprenentatge socioemocional i els conflictes a l’escola ...
Què ens diu la investigació científica? Aprenentatge social i emocional Consigna de l’evidència Tenir present l’estat ...
Aplicació: Biblioteca escolar, per a què?
Biblioteca escolar, per a què? Lectura, informació i aprenentatge Asun Carballo Rodríguez Caminem cap a una biblioteca per a l’al...
Camí de l’aprenentatge, joc que flueix amb amor
Enartze Larrakoetxea Arkarazo Iraide Ortiz San Vicente Escola pública d’Orduña (Biscaia) Ivan Tellaetxe Ulesi Caminant permacultor. De...
Què és «el que no va bé»?
Què és el que no va bé, si el professorat s’hi escarrassa tant? Per què el nostre jovent, a qui mirem de beneficiar,...
Projecte educatiu inclusiu CEIP Puerta de Sancho
Al llarg del curs escolar 2017-2018 tota la comunitat educativa vam estar reflexionant sobre què era i què no era l’educació...
Entrevista amb Boris Mir
Escola Nova 21 està impulsada per un grup de vint-i-sis centres escolars de Catalunya compromesos en l’avenç educatiu, juntament a...
Màrqueting educatiu o populisme pedagògic
En aquest article d'opinió, l'autor pretén desemmascarar i denunciar una nova manera d'entrar a l'escola i al mercat per part d&rsq...