Els llibres no tenen mirall retrovisor
Estratègies d’aula per escriure i llegir amb sentit en una clase de cicle mitjà de primària....
L'escriptura i la lectura formen part de la vida de l'aula: l'alumnat dedica una gran part del temps d'estada a l'escola a escriure i a l...
Tablas de programación: ¿Y ahora qué hago? Talleres de acompañamiento emocional
Tablas de programación de la propuesta didáctica A continuación se presenta la programación de la unidad didáctica «Y ah...
Ni una gota perduda!
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Plastificar
En aquesta sessió, hi presentem de la mà del grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d'aula, aparentment simples i e...
Cuida’t. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
El que un professor de secundària aprèn a infantil
Recursos para la práctica: Un diàleg entre el present i el passat