Parlar, escoltar, llegir, escriure i gaudir: el treball per racons a classe
Promoure el desenvolupament de la competència comunicativa mitjançant el treball per racons comporta que el professorat hagi de dissenya...
Recomanacions de Bibliomèdia: El nou
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA El nou ALMOND, D. Barcelona. Animallibres, 2021 Tenim un nou llibre de David Almond, l’autor que tant ens va...
Educar para la vida y para el trabajo
Educar para la vida y para el trabajo Más allá de la educación para el empleo Julio Rogero Anaya Maestro jubilado. MRP Escuela Abierta,...
Benvingudes i benvinguts a l´adolescència
Benvingudes i benvinguts a l’adolescència Per a la majoria l’estiu ha servit de transició. El mes de juny van deixar una part si...
En busca de calidad en educación
En busca de calidad en educación José Blas García Pérez Maestro y profesor asociado a la Universidad de Murcia Twitter: http://twi...
Escenaris nous, aprenentatges nous i, per descomptat, formació nova del professorat
Les condicions de l’avaluació interna a Finlàndia
Aquest article proporciona una mirada internacional en relació amb l’avaluació interna de l’educació obligatòr...
Els ODS: detecció, implementació i disseny d’un itinerari pedagògic
Els ODS: detecció, implementació i disseny d’un itinerari pedagògic L’experiència de la xarxa Vedruna Catalunya Educac...