Ludificant amb Kahoot! a l’aula de ciències socials
L’aplicació Kahoot! ens permet elaborar qüestionaris que el nostre alumnat pot respondre des dels seus mòbils o tauletes tria...
La dimensió digital en situacions escolars de confinament i postconfinament
El tancament dels centres escolars durant una quinzena de setmanes a causa de la COVID-19 ha obligat a repensar el paper de les tecnologi...
Lectura i escriptura a l’aula de música. Descriure les sensacions
Recursos para la acogida de las familias y los compañeros nuevos
Acoger en equipoPocas veces se reflexiona sobre la acogida a los compañeros y compañeras recién llegados. A lo sumo, se les prepara un...
Repensant la inspecció: Una organització per al segle XXI
Laia Bou Torrent Inspectora d’Educació al Vallès Occidental. Sabadell (Barcelona) El món educatiu canvia. El desplegament del nou...
La educación artística promueve aprendizajes significativos
Consigna de la evidencia La educación artística es un espacio para generar aprendizajes que favorezcan el pensamiento crítico, reflexiv...
Claus i compromisos per a una bona dinamització d'equips de centre
Claus i compromisos per a una bona dinamització d’equips de centre Marta González de Eiris La direcció d’un centre no é...
Intervenció comunitària a través de l’art
Una experiència a l’escola rural amb alumnes d’educació primària Núria Carrete-Marín, Sara Arias Ortega A l’...