Personalizar, más allá de la utopía
Acompañar es observar David Atzet Rovira Instituto Cardener. Sant Joan de Vilatorrada (Barcelona) El Instituto Cardener es un centro rela...
Un alumno con sordera en el aula de música (ordinaria)
Un alumno con sordera en el aula de música (ordinaria) Anna Faz Florensa Hay mucho material publicado en relación con garantizar un bue...
Biblioteca de Aula: ¿Cómo es tu familia?
BIBLIOTECA DE AULA ¿Cómo es tu familia? MARTÍ, M.; TUKI (il.) Sevilla. Babidi-bú, 2021 En una sociedad donde cada vez hay más...
Treballem a partir de situacions reals: els Objectius de Desenvolupament Sostenible
Recomanacions de Bibliomèdia. Hem llegit. Trobades i convocatòries
Recomanacions de bibliomèdia. Trobades. Convocatòries. El racó digital
Aprenents competents, autònoms i continuats
La proposta que presentem mostra una evolució sistemàtica dels càrrecs d’aula que desenvolupa l’alumnat des de fa mol...
L’exposició oral
Preparar una exposició oral no és una activitat senzilla. No només cal tenir alguna cosa a dir, sinó que cal fer-ho atenen...