Aprenent per projectes o projectant aprenentatges
Tenir en compte l’aprenent, les seves necessitats, les seves inquietuds i els factors socials que l’envolten abans de dissenyar un projec...
Què té de particular dirigir un centre escolar?
Les pràctiques professionals de la direcció d'un determinat centre escolar són diferents a les d'altres organitzacions? L'article part...
Llibres. Convocatòries. Notícies. Web
La formació professional dual a l’Institut Escola del Treball de Lleida
Coaching per un lideratge emocional, ressonant i sostenible
Coaching per un lideratge emocional, ressonant i sostenible Rosa Miralles Pascual Desenvolupar les competències socioemocionals de la dir...
Canvia el pati, canvia el món
Projecte de renaturalització del pati del CEIP Parque Europa Concha Breto Guallar Roberto Navarro Arbués CEIP Parque Europa. Utebo (Sarag...
Ja ho dèiem, que calia. Som-hi!
En aquesta secció es tracta de treure la pols a textos i a iniciatives poc o molt conegudes i que són presents al debat i a la prà...
Docència compartida a l’aula: reptes i possibilitats
Les dinàmiques i les intervencions en docència compartida (DC) incorporades en els centres constitueixen un motor de canvi i millora edu...