Ser educadora en situació d´incertesa. La responsabilitat de ser-hi
Al llarg de l’estat d’alarma ens hem sentit abandonades, les cures han quedat a l’últim pla i la infància ha estat obl...
«Aprèn a reciclar amb un robot a la classe!»
Al present article mostrem una activitat per treballar la programació bàsica de robots a primària basant-nos en l’ap...
Del huevo a la mariposa
Autonomia escolar en temps de crisi
«Lágrimas Negras»: de proceso educativo a pieza de museo
«Lágrimas Negras»: de proceso educativo a pieza de museo María Paczkowski Reloba Instituto Martí Pous. Barcelona Facultad de ...
Grans i petits
L'evidència en la pràctica Evidència aplicada Experiència de suport entre iguals duta a terme des de 1994, en el transcurs de la qual l...
Quins han de ser els requisits mínims de l´etapa 0-6?
Després de l’experiència viscuda arran de l’emergència sanitària provocada pel covid-19 que ha obligat a tanca...
L’art com a vehicle per treballar les emocions
Aquest projecte té com a objectiu principal treballar el sentit de pertinença de grup i les emocions a través de diferents ...