El circo: un medio para trabajar las tipologías textuales
En aquesta proposta didàctica s’hi materialitza un treball detallat sobre les diferents tipologies textuals. Es du a terme a travé...
I tu, què pots explicar-nos?
No únicament s’aprèn a l’escola. Aquest article presenta una pràctica on tothom té un rol destacat en el proc&...
Llegir a la parada de l’autobús
L'escola és l'espai on es fa l'aprenentatge de la lectura. Els infants el realitzen a un ritme diferent, perquè hi intervé el grau de ...
Pedagogia “creativa” des de la condició humana.
El present article fa una reflexió sobre una pedagogia que té com a punt de partida la condició humana amb els límits i les possibili...
Gestión del conocimiento y calidad educativa: aprendemos como organización
Centros educativos en la sociedad del conocimientoSi nos preguntamos qué quiere decir educar en la sociedad de la información y el cono...
La mirada a l’espai educatiu
Una proposta d’indicadors per avaluar les escoles infantils com a entorns segurs i protectors Pepa Horno Goicoechea La protecció d’un...
Evidències de la recerca educativa facilitadores de la pràctica docent
Cansats de la paraula utopia
Quan es comencen moviments de transformació en l’àmbit educatiu, sovint són titllats d’utòpics. L’immobi...