Veure cinema, fer cinema, pensar en el cinema… (2a part)
¿Què és el que aconsegueix que vint-i-cinc nens i nenes siguin capaços d’oblidar-se d’on són i que s&rs...
Adolescentes en riesgo o especial vulnerabilidad. Situación en la CAPV y nuevas líneas de inter...
L’últim informe fet per l’Oficina de la Infància i l’Adolescència de l’Ararteko sobre problemàtiqu...
La bella que s’adorm
L´organització de l´hort escolar
L’hort escolar permet fer un treball multidisciplinari amb el qual es poden treballar els continguts d’una manera competencial i adaptada...
Pobreza y bienestar infantil en la Unión Europea. Rompiendo el ciclo de la pobreza a través del...
Eurochild és una xarxa centrada en la promoció dels drets de la infància a Europa que, des d’una perspectiva de la Convenci...
Per què no s’aprofita el menjar que sobra?
Àlbums il·lustrats que acosten generacions
Combinant textos d’autors contemporanis i contes meravellosos amb il·lustracions d’una gran riquesa plàstica, es preté...
Presentación