Cómo trabajar en el aula los criterios para aceptar o rechazar modelos científicos: ¿Tirar pie...
De l’escola infantil Aire Libre, del col·legi Lourdes, de l’escola infantil de Tui, del CEP de S...
Marina Via Coll-Vinent, estudiant del grau d’Infantil. «Ser mestra, una manera d’estar»
«No sé dir en quin moment vaig descobrir que volia dedicar-me a l’educació. De sempre, em sembla. Als 15 anys, a l’esp...
Recursos per a la pràctica: Espais neuroeducatius
«Crop Circle».
Segurament, alguns de vosaltres us preguntareu què és un crop circle. Els crop cicles, o literalment æcercles retallats', són uns dib...
Experimenta, que algo queda. Actividades EXAO para entender qué es la ciencia
Va de… las emociones en la escuela
De lo que digo y pienso que hago… a lo que en realidad hago. De lo que decimos hacer en equipo… y hacemos. De hacer sin pensar… a pe...
Noves infàncies, noves dificultats
Davant la utilització de la tècnica de la fecundació in vitro i de la gran quantitat de parts prematurs, els avenços m&egr...