Ninguna solución tecnológica sustituye la vivencia del tiempo escolar
La pandemia y los diversos confinamientos han tenido una repercusión importante en las formas de relación docente, con profesorado y alum...
2050: Necessitats i atenció a les famílies, reptes futurs
D’aquí a trenta anys el més probable serà que les bones pràctiques actuals amb famílies deixin de ser minorit...
Notícies d’interès
Victoria Jiménez, Associació SIMROMI (dones gitanes). Si la mare canvia, tot canvia
És una Dona Gitana. Així, sí, amb majúscules. M’admira la força del seu discurs, la dignitat amb què p...
Invents, descobriments i experimentacions.
En aquest article, s'hi mostra una experiència de treball monogràfic dedicada a temes científics i adaptada a l'educació infantil, am...
Participar en las prácticas científicas: Aprender sobre la ciencia diseñando un experimento so...
Com seran les escoles l´any 2050?
Imaginar el futur és un exercici inquietant. Allò que somiem es basa en les nostres expèriències, destigem unes altres rea...
Què se n’ha fet, de l’educació primerenca?