Seguint el fil de la metàfora relacional
IINTER-ACCIONS és un espai per compartir propostes realitzades en diferents contextos de trobada: facultats d’educació, cicles for...
Mirar i sentir l’espai (per transformar-lo)
Saber mirar els espais exteriors de les nostres escoles ens ajuda en el procés de millorar-los i de transformar-los. Es tracta de caminar...
Recursos per a la pràctica: Matemàtiques: numeració i geometria
Les relacions entre la família i l’escola, un objectiu comú.
En el present article, s'hi mostra una experiència sobre la coordinació entre dos cicles d'educació infantil a través del treball de ...
El miedo: una emoción vivida en la escuela.
Renovación pedagógica
Ilusiones, muchas ilusiones puestas en la vida cotidiana y en el mañana. Confianza, mucha confianza sobre todo en los niños y las niña...
Enraonar: parlar, conversar i dialogar
Enraonar: parlar, conversar i dialogar Irene de Puig i Olivé L’etapa d’educació infantil és clau per aprendre la llengua, q...
Educadora i mare alhora
El Martiño té 14 mesos i l’any passat ja anava al centre. Aquests primers dies són durs per a tothom, però per al Ma...