Espais oblidats, entorns d’aprenentatge
Descobrir l’argument de l’espai als «entorns quotidians» de la infància semblava senzill. Aquells espais oblidats hi s&...
Desmuntar per conèixer
Aquest article descriu una experiència sobre un taller de jocs matemàtics realitzat en aules d’educació infantil. Dintre de...
Coordinació entre cicles.
El centre públic d'educació infantil Valle Inclán, de Leganés (Madrid), integra dos programes educatius diferents: casa d'infants i s...
Más de cien años de Escuela Nueva.
Percebre el que és invisible: l’aire en educació infantil
Al present article s’hi mostra una seqüència de tasques realitzades amb infants de P5. A través de preguntes i d’activi...
Espais d´aprenentatge oblidats (de vegades)
Teixint amb el teler també s´aprenen matemàtiques
Teixir amb el teler és una experiència agradable per a infants entre 3 i 6 anys que afavoreix l’assoliment de la noció de n...
Espais de trobada 0-6. Què ens ofereixen?
L'oportunitat que representa que les professionals i els professionals que treballem per a l'educació dels infants ens puguem coordinar ...