Llibres: Mi escuela sabe a naranja. Estar y ser en la escuela infantil.
Cap solució tecnològica substitueix la vivència del temps escolar
Cap solució tecnològica substitueix la vivència del temps escolar La pandèmia i els diversos confinaments han tingut una repercuss...
Grups que generen espais de narració
Què pot passar quan una colla de famílies es reuneix davant d’un relat en un espai públic i comença a generar explic...
Déu parla moltes llengües
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
¿Qué hacer con el móvil?
El període d’adaptació vist per les famílies.
El periode d'adaptació és un procés molt important, ja que hi ha sentiments contradictoris: les famílies tenen por de deixar en mans ...
Los deberes escolares
Consigna de la evidencia Contenidos de aprendizaje Los deberes sirven de muy poco o nada en la educación primaria, poco o muy poco en la...
Eva Horcajada: l’única directora de centre i alcaldessa de Catalunya
Amb una veu directa i un discurs concís, l’Eva m’explica com ha arribat a ser directora de l’escola de Raimat (Lleida) i, a l...