L’escola creix i es transforma a través de l’educació artística
A l’escola Ferrer i Guàrdia, de Granollers, el treball de l’educació artística ens està transformant. La parti...
Xavier López: «Vam començar per saber qui som, per escoltar-nos»
L’escola Octavio Paz, situada al barri de Navas de Barcelona, és un d’aquells llocs on una recupera de sobte l’esperanç...
Investiguem la cultura de la nostra gent gran
Aquest treball és fruit d’un projecte de cooperació en el qual intervé l’alumnat del segon cicle d’ed...
Frato
Parlar per parlar. Donem sentit i significat a la rotllana
En aquest article d'opinió, Maria Teresa Sogas reflexiona sobre la importància d'afavorir la parla de proximitat en el petit g...
Costos públics i rendibilitat social. Escoles bressol i espais familiars
Rampes per moure’ns i pensar
Podem treballar física a educació infantil? Hi tenen cabuda les activitats relacionades amb la velocitat, les forces i el moviment? Aqu...
El currículum LOE d’educació infantil. Quines novetats aporta?
En aquest article, s'hi analitza el nou currículum d'educació infantil publicat a la Llei Orgànica d'educació actual, contrastant-lo ...